تاريخ : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:, | 3:3 | نویسنده : sport-kj

 



ادامه خبر...
ملي پوش هندبال ايران در گفت و گوي اختصاصي با «خراسان جنوبي»:
اول منيزيم فردوس
زهرا قرباني - «به طور حتم پيشنهاداتي براي بازي در تيم هاي مختلف ليگ برتر سال آينده خواهم داشت که بايد بررسي شود اما «منيزيم فردوس» اولين تيمي است که به بازي در آن فکر مي کنم.» اين جمله را «پويا نوروزي  نژاد  » بازيکن ملي پوش هندبال ايران که در ليگ برتر هندبال باشگاه هاي کشور عضو تيم منيزيم فردوس است در پاسخ به سوال «آيا در ليگ بعدي بازي در اين تيم را مي پذيريد؟» مي گويد. او دليل اين انتخاب را تجربه بازي در اين تيم ، خاطرات شيرين و خونگرمي و مهمان نوازي مردم فردوس مي داند. «پويا نوروزي نژاد» متولد شهر اردبيل همشهري بازيکن مطرح فوتبال علي دايي...


ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, | 19:58 | نویسنده : sport-kj

-نجمه خدمتی در جایگاه سوم مسابقات تیراندازی آزاد :

دومین مرحله ی مسابقات سلاح های بادی کشور برگزار شد و نجمه خدمتی مقام سوم این مرحله را از آن خود کرد.

در این مسابقات  98 ورزشکار به مدت 2 روز در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران باهم رقابت کردند.

سومین مرحله ی مسابقات آزاد تیراندازی سلاح های بادی تیرماه برگزار می شود.



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 21 ارديبهشت 1394برچسب:, | 1:30 | نویسنده : sport-kj

 

 

درخشش مهسا کدخدا در تیم ملی والیبال بانوان زیر 23 سال  1394/02/14 11:31

 

ایران به مرحله دوم مسابقات رقابت های والیبال زنان آسیا صعود کرد.



ادامه خبر...

روزهای17 و 18 اردیبشهت 1394 روز حساس کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشورتیراندازان بیرجندی :  اعزام تيم تيراندازي خراسان جنوبی به مرحله دوم مسابقات آزاد تفتگ وتپانچه دومین مرحله از مسابقات تفنگ و تپانچه بادی از تاریخ 16 لغایت 18 اردیبشت 1394 به میزبانی فدراسیون تیراندازی ایران در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران با حضور نمایندگان خراسان جنوبی برگزار می گردد.در اين دوره از مسابقات تيم تيراندازي استان 7 ورزشكار در رشته هاي تفنگ و تپانچه بادي 10 متر به اين دوره از مسابقات اعزام که از استان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی10متر نماینده بزرگسالان دانیال کاظمی،در رده سنی جوانان تفنگ بادی 10متر احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی ، در رده سنی بزرگسالان تفنگ بادی 10متر ابوالفضل هنرمند می باشند.

لازم به ذکر است که  تنها نماینده بانوان استان درتفنگ بادی10متر جوانان نجمه خدمتی و راضیه حاجی در رده سنی نوجوانان رشته تفنگ بادی 10 متر وتنها نماینده پانچه نوجوانان بانوان زهره یاری نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به این مسابقات برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشور که اویل شهریور ماه برگزار میگردد  اعزام میشوند.



ادامه خبر...

 اعزام تيم تيراندازي خراسان جنوبی به مرحله دوم مسابقات آزاد تفتگ وتپانچه دومین مرحله از مسابقات تفنگ و تپانچه بادی از تاریخ 16 لغایت 18 اردیبشت 1394 به میزبانی فدراسیون تیراندازی ایران در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران با حضور نمایندگان خراسان جنوبی برگزار می گردد.

در اين دوره از مسابقات تيم تيراندازي استان 6 ورزشكار در رشته هاي تفنگ و تپانچه بادي 10 متر به اين دوره از مسابقات اعزام که از استان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی10متر نماینده بزرگسالان دانیال کاظمی،در رده سنی جوانان تفنگ بادی 10متر احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی ، در رده سنی بزرگسالان تفنگ بادی 10متر ابوالفضل هنرمند می باشند.

لازم به ذکر است که  تنها نماینده بانوان استان درتفنگ بادی10متر جوانان نجمه خدمتی و راضیه حاجی در رده سنی نوجوانان رشته تفنگ بادی 10 متر نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به این مسابقات برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشور که اویل شهریور ماه برگزار میگردد  اعزام میشوند



ادامه خبر...

برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال بزرگسالان جهت معرفی نماینده استان در لیگ دسته سه کشور

مسابقات فوتبال آزاد استان انتخابی حضور در لیگ دسته سوم فوتبال کشور در دهه اول خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بنا بر تصمیم کمیته اجرایی هیأت فوتبال استان و نیز اعلام کتبی صورت گرفته به کلیه شهرستانها ، این مسابقات در دهه نخست خرداد ماه برگزار میگردد و تمامی شهرستان های استان که امکان حضور در  لیگ دسته سوم کشور را دارند،میتوانند مراتب آمادگی کتبی خود را به هیأت فوتبال استان اعلام نموده و نسبت به  ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

شایان توجه است که آخرین مهلت تکمیل مدارک این مسابقات،حداکثر تا تاریخ 94/02/27 خواهد بود.



ادامه خبر...

برای مشاهده برنامه نمایندگان استان به ادامه بروید ...



ادامه خبر...
تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, | 1:25 | نویسنده : sport-kj

نجمه خدمتی در گفتگو با آوا:سرمایه گذاری برای جوان های استان  بی نقص و زود بازده است
نجمه خدمتی 19 سال دارد. او متولد سال 1375در بیرجند است. علاقه مند به ورزش است و ورزش حرفه ای او
تیراندازی با تفنگ بادی است. نجمه فرزند ارشد خانواده بوده و علیرضا و عرفان برادران کوچکش هستند. پدر و مادرش فرهنگی اند و مادرش اولین مربی او نیز هست و در مسیر پیشرفتش هم مربی او بوده و هم مادری مهربان.
بزرگترین دلگرمی و حامیش چه در زندگی و چه در ورزش پدرش است....



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1394برچسب:, | 2:5 | نویسنده : sport-kj
پله هاي ترقي ورزش استان اولويت بندي شد
خراسان جنوبي - مورخ چهارشنبه 1394/02/02 شماره انتشار 18953

زهرا قرباني – شهرستان ها نقش موثري درکشف استعدادها و توسعه ورزش قهرماني در استان دارند که اگر فعاليت هاي آن ها بر اساس برنامه ريزي هاي مدون باشد شاهد افق روشن ورزش در شهرستان ها خواهيم بود هر ساله تقويم ورزشي شهرستان ها با پيش بيني فعاليت هايي نظير برنامه هاي جام نوروز آغاز مي شود و با کسب مدال هاي رنگارنگ در عرصه هاي مختلف کشوري و بين المللي به پايان مي رسد سال جديد و اولويت هاي ورزشي برخي شهرستان ها سوالي بود که مسئولان ورزشي شهرستان ها به آن پاسخ دادند...



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی