تاريخ : 22 فروردين 1392برچسب:, | 12:39 | نویسنده : sport-kj

دیدار دو نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته 3 باشگاههای کشور به دعوا کشید .این دیدار از سری مسابقات هفته پنجم دور دوم برگزار شد که در آن تیم توسعه و عمران فردوس میزبان خود تیم وحدت خاوران را با نتیجه 1 بر صفر شکست داد .پس از سوت پایان بازی بازیکنان دو تیم در داخل زمین با یکدیگر درگیر و شروع به فحاشی و کتک‌کاری کردند.نیروی انتظامی که از ابتدای بازی در ورزشگاه حضور داشت بلافاصله وارد عمل شد و بازیکنان دو تیم را از یکدیگر جدا و به خارج زمین هدایت کرد.در این درگیری یکی از بازیکنان فردوس توسط بازیکنان تیم وحدت خاوران بیرجند مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان جراحت وارده به ناحیه سر و پیشانی مداوا شد.همچنین کاپیتان تیم وحدت خاوران بیرجند به نام رضا سمیعیان نیز به شدت از ناحیه کمر آسیب و به بیمارستان منتقل شد، در حال حاضر این بازیکن در بیمارستان شهید چمران فردوس به سر می‌برد تا وضعیت وی مشخص شود.یکی دیگر از حاشیه‌های این بازی درگیر شدن سرمربی تیم توسعه و عمران فردوس با خبرنگار صداوسیما بود که وی دوربین را با اهانت و توهین از خبرنگار گرفته و از تصویربرداری ممانعت به عمل آورد که فیلم دوربین نیز توسط سرمربی تیم فردوس از دوربین خارج و به بازیکنان تیم سپرده شد و البته پس از آن مسئولان باشگاه توسعه وعمران فردوس و بازیکنان و سرمربی تیم از وجود فیلم اظهار بی‌اطلاعی کرده و در حال حاضر هیچ تصویر و فیلمی از این بازی در دست نیست.



نظرسنجی؟؟؟از عملکرد پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی درسال1393راضی بودید؟ 1.بلی 2. خیر

لطفا" در همین پست ثابت نظر خود را اعلام کنید ، با آرزوی سال خوب و پر از موفقیت برای ورزش استان در سال1394



تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1388برچسب:, | 1:59 | نویسنده : sport-kj

مرحوم حسن رضا عمیدیان مدیرکل ورزش وجوانان خراسان جنوبی : مردی که برنامه های دلسوزانه اش برای ادامه راه توسعه و پیشرفت ورزش استان خراسان جنوبی نیمه کاره ماند اما انشالله با تلاش های مدیرکل جدید استان جناب آقای بهرام عزیززاده مقدم و تلاش و همدلی و یکرنگی سایر مسئولین استان روزبروز شاهد موفقیت و سربلندی ورزش استانمان باشیم و ... ادامه خبر بروید...



ادامه خبر...
دعوت برترین های تیراندازی استان به مرحله نهایی
حضور درخشان تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات آزاد زمستانه
۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اسامی منتخبین و راه یافتگان به مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی آقایان و بانوان در رشته های تفنگ و تپانچه مشخص شد.
 
نجمه خدمتی و ساره آزادمنش در گروه تفنگ جوانان- منیژه رضوی در گروه تپانچه جوانان -مهدی رضایی، احسان سلمانی، حسین هاشم آبادی و ابوالفضل میابادی در گروه تفنگ جوانان نمایندگان خراسان جنوبی هستند که در دو مرحله مسابقات مقدماتی (مرحله اول  و دوم)  با ثبت بالاترین امتیاز در مجمع رکوردها، اولویت بندی و در گروه نفرات منتخب به مرحله نهائی دعوت شده اند به ادامه خبر بروید....


ادامه خبر...

اسامی منتخبین مرحله نهائی مسابقات زمستانی 93سلاح های بادی کشور مشخص شد:نفرات انتخابی و دعوت شده از خراسان جنوبی به مرحله نهائی: در تفنگ بادی آقایان ،رده جوانان: مهدی رضائی،احسان سلمانی،ابوالفضل میابادی و رده نوجوانان : سیدحسین هاشم آبادی و تفنگ بادی بانوان رده جوانان:نجمه خدمتی و رده نوجوانان: ساره آزادمنش و در تپانچه بادی بانوان رده نوجوانان :سیده منیژه رضوی از خراسان جنوبی به این مسابقات دعوت شدند و این مسابقات از 15 الی 17 بهمن ماه سال جاری در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار میگردد....



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 22 دی 1388برچسب:, | 13:8 | نویسنده : sport-kj

تقدیر رئیس فدراسیون از هیأت فوتبال خراسان جنوبی

رئیس فدراسیون فوتبال از عملکرد هیأت فوتبال خراسان جنوبی در امر استعدادیابی تقدیر و تشکر کرد.

22 دی 1393



ادامه خبر...

DSC07180 این تصاویرمربوط به حضور احسان سلمانی در مسابقات روز پنجشنبه 20/9/1393 سالن تیراندازی 80 خط فدراسیون تیراندازی در مجموعه ورزشی آزادی تهران میباشد.

درخشش ورزشکار جوان موفق استان احسان سلمانی در این رقابتها و راهیابی به مرحله دوم مسابقات کشوری ...

رقابت تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات آزاد زمستانی کشور پایان یافت نمایندگان استان در مسابقات تیراندازی آزاد زمستانه کشور به مصاف رقیبان ملی‌پوش رفتند و نتایج خوبی را ازخود بجا گذاشتند این مسابقات از روزچهارشنبه 19آذر1393 با شرکت 260 تیرانداز از 31 استان کشور در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و به مدت دو روز و در سه مرحله برگزارشد...
ادامه تصاویر و خبر در ادامه مطلب ...


ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1388برچسب:, | 10:51 | نویسنده : sport-kj
+ نویسنده محمد عباسی سراب در دوشنبه 1393/03/26 |
 

 آقای احسان سلمانی یکی از سرابیهای مقیم بیرجند می باشد که در رشته ورزشی فوتبال توانسته است در تیمهای استانی برای خود جایی باز کند .

ایشان همینک دروازبان تیم فوتبال رده سنی جوانان و امید باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بیرجند می باشد و توانسته با بازیهای خوب خود نظر مسئولین و مربیان تیم فوتسال دانشجویی کشور را به خود جلب نماید تا وی را به این تیم دعوت نمایند.

سوابق و افتخارات :
1. دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویی ایران اردیبهشت ماه 1393
2. دعوت به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران سال1392
3. دعوت به تیم فوتبال ساحلی بزرگسالان شهرستان بیرجند
4. دعوت به تیم فوتبال بزرگسالان نوین نوفرست بیرجند در لیگ دسته 3کشور فصل1392/1393
5. دروازبان تیم فوتسال دانشگاه فنی پسران ابن حسام بیرجند1392/1393
6. دروازبان تیم فوتبال جوانان و امید وبزرگسالان باشگاه پیشگامان بیرجند
7. دروازبان تیم فوتبال جوانان باشگاه پاسارگاد بیرجند جام حذفی فوتبال جوانان باشگاه های کشوراسفندماه1391
8. دروازبان تیم فوتبال نوجوانان و جوانان باشگاه نوین نوفرست بیرجند در لیگ 8.جوانان استان 1391 و مسابقات جوانان شهرستان
10. دروازبان تیم فوتبال نوجوانان باشگاه ملی پوشان بیرجند 1390
11. دروازبان تیم نونهالان ونوجوانان باشگاه استقلال بیرجند باشگاه کوروش بیرجند باشگاه ستارگان شرق بیرجند
و سوابق دیگر ..

برای این نوجوان موفق ورزشی سراب آرزوی موفقیت بیشتر در همه عرصه های زندگی بخصوص در حرفه  ورزش داریم انشاء الله روزی ایشان را در لباس تیم ملی ایران ببینیم.

منبع: http://sarab-sofla.blogfa.com/1393/03



ادامه خبر...

مراسم چهلمین روز درگذشت بازیکن ارزشمند باشگاه پیشگامان امیرحسین علی آبادی در مصلی(هیئت ابوالفضلی بیرجند) برگزارشد ....



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 17 آبان 1388برچسب:شهریارعظیمی, | 1:20 | نویسنده : sport-kj
حکايت «شهريار» و«شاهين» فوتبال استان
سيد حسين حسيني- بيش از 55 سال دارد که بيشتر صرف پرورش نونهالان و نوجوانان علاقه مند به ورزش شده است. شايد اگر وقت و سرمايه اي را که صرف باشگاه شاهين و فوتبال اين ديار کرده است براي قهرماني خودش مي گذاشت امروز چند مدال رنگارنگ و احکام مختلف براي خودش اندوخته بود، ولي او از جمله پيشکسوتان و مربياني است که از ابتدا خود را وقف ديگران کردند، او از خود، خانواده و سرمايه اش مايه گذاشت تا به موفقيت نوجوانان و جواناني که آنان را فرزندان خود مي داند، کمک کند. جالب آن که در اين راه حتي تحصيل در دانشگاه علم وصنعت تهران را نيمه کاره رها کرد تا کار باشگاه «شاهين» ...


ادامه خبر...

 امیرحسین علی آبادی بازیکن تیم جوانان باشگاه پیشگامان بیرجند در سن 17 سالگی بدلیل بیماری سرطان خون امروز شنبه 19 مهرماه 1393 دارفانی را وداع گفت ...



ادامه خبر...

 

 ( احسان سلمانی دروازبان جوانان پیشگامان _ صالح شمس آبادی ) <<< ورزشگاه حافظیه شیراز>>>

جهت مشاهده سایر تصاویر به ادامه خبر بروید .... >>> ...>>>

 



ادامه خبر...
تاريخ : چهار شنبه 21 خرداد 1388برچسب:, | 5:33 | نویسنده : sport-kj

  احسان سلمانی به اردوی تیم ملی فوتسال دانشجویی ایران دعوت شد: برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال دانشجویان جهان که در کشور اسپانیا برگزار می شود، اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان برای شناسایی نفرات برتر روز ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه برگزار شد.
فدراسيون ملي ورزش هاي دانشگاهي با ارسال نامه ای مبني بر برگزاري این اردوي انتخابي تيم ملي فوتسال دانشجويان پسر، از دانشگاه های کشور خواست تا دانشجوياني را كه واجد شرايط مندرج در این نامه می باشند را معرفي نمايند.
بر این اساس، ارائه احكام قهرماني دانشجويان، عضویت در تيم ملي فوتسال يا سابقه حضور در ليگ برتر كشور و حضور در محدوده سنی متولدین ۱۱/۱۰/۶۴ به بعد، از جمله شرایط لازم برای معرفی و حضور دانشجویان در این اردو ذکر شده است.
معرفی شدگان به این اردو باید، روز پنج شنبه ۱۵ خرداد ماه ۹۳ از ساعت ۱۶ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن حاضر میشدند که احسان سلمانی با درخشش خیره کننده خود در مسابقات فوتسال دانشکده فنی پسران بیرجند به عنوان دروازبان منتخب به اردوی تیم ملی معرفی شد ......

 

 



ادامه خبر...
تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1388برچسب:, | 9:54 | نویسنده : sport-kj

تیم پا به پام درگروه cقرارگرفته و از گروه دوم بالا امده است درمرحله ی یک هشتم با تیم بیرجندنوین 7بر2به پیروزی رسیدند و اما در مرحله ی نیمه نهایی تیم ستارگان را با نتیجه ی پرگل8بر3شکست دادند اما تیم پا به پام حریف دیگرخود را که تیم خاوران بود در مرحله ی فینال که صبح روز پنجشنبه 93/2/25و در سالن شهپربیرجند برگزارشد را با نتیجه ی3بر1شکست داد و قهرمان مسابقات دانشگاه ابن حسام بیرجند شد.مقام:>اول.قهرمان:تیم پا به پام.دوم:تیم خاوران.سوم:تیم ثامن مشهد...این مسابقات به مدت 10 روز در سالن شهپربیرجند واقع در خیابان بهشتی برگزارشداز طرف دانشگاه ابن حسام.اسامی بازیکنان تیم پا به پام:1.احسان سلمانی(کاپیتان)بیرجند2.مجیدسیاهی بیرجند3.کاظم نخعی بیرجند4.مجتبی محمدی سربیشه5.مهدی طاهری اصفهان6.محمد رضا یعقوبی تهران7.امیر حسین طالب زاده فردوس8.فرشید غلامعلی نژاد زاهدان9.داوود رزجی همدان10.علی آرامنش سربیشه.



ادامه خبر...
تاريخ : 1 فروردين 1388برچسب:ورشگاه15000نفری الغدیر بیرجند, | 19:12 | نویسنده : sport-kj

ساخت استادیوم 15000 بیرجند که از سال 85 شروع شده است و در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما عملیات اجرایی آن متوقف است و برخلاف وعده مسئولان سازمان ورزش و جوانان استان  در دهه فجر به بهره برداری نرسید و فعلا زمان دیگری برای افتتاح آن مشخص نشده است. امیدواریم مسئولان استان هرچه زودتر مشکلات پیش روی ساخت این استادیوم را حل نمایند.



  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی