تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 21:55 | نویسنده : sport-kj
تیم ملی فوتبال نوجوانان در تهران و بیرجند اردو می‌زند

دوستی‌مهر 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی زیر 17 سال دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال نوجوانان در تهران و بیرجند اردو می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی زیر 17 سال برای برگزاری اردوی جدید تیم ملی 27 بازیکن را دعوت کرد.

اردوی جدید تیم ملی زیر 17 سال از 17 تا 21 خرداد در کمپ تیم‌های ملی و از 21 تا 25 خرداد در بیرجند برگزار می ‌شود.

بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 14 جمعه 17 خرداد، خودشان را در کمپ تیم‌های ملی به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی معرفی کنند.

بازیکنان حاضر در اردو صبح سه شنبه 21 خرداد به بیرجند خواهند رفت و 25 خرداد به تهران باز می‌گردند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

یوسف سیدی، مهران قدیری - اردبیل

رضا جعفری- تهران

حسین مهربان، محمدرضا کاوه، محمد بازاج، علی ریگی- خراسان رضوی

مجتبی مقتدائی، محمد یاسینی، کمیل حق زاده، علی هزامی، میلاد بدرقه، ساسان جعفری، رضا کرملاچعب - خوزستان

ایمان سلیمی- هرمزگان

سید مجید حسینی، علی قلی زاده، ماهان رحمانی - البرز

صادق محرمی، امیر محمد مظلوم، سعید عزت الهی، پارسا سلیمی- گیلان

سیدمصطفی هاشمی - مازندران

میلاد داعی، امیر حسین کریمی، مهدی امینی- اصفهان

حسین امیری- کرمان



تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 15:43 | نویسنده : sport-kj

 

 صعودتیمهای شهرداری جویبار وکارگربنه گز به لیگ دسته دوم فوتبال ایران.

 

 

 



تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 1:38 | نویسنده : sport-kj
 
روزنامه خراسان ورزشی مورخ16/3/1392
 
دوست دارم در دو بازي آخر هم گلزني کنم
با آمادگي کامل به اردوي تيم ملي آمد و در دو هفته پاياني ليگ بلژيک گلزني کرد تا به کي‌روش اطمينان دهد که نگران غيبت اشکان دژاگه نباشد. رضا قوچان‌نژاد که در هفته‌هاي پاياني در استاندارد ليژ در ترکيب تيم ثابت شده بود، در بازي ايران و قطر با آمادگي بالايي که داشت هم توانست گلزني کند و هم پس از پايان بازي به عنوان بهترين بازيکن زمين انتخاب شد. قوچان‌نژاد که با گلزني‌اش راه تيم ملي را براي رسيدن به جام‌جهاني هموار کرد، پس از بازي مقابل قطر با خبرنگاران به گفت‌ و‌گو پرداخت. ...


تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 1:35 | نویسنده : sport-kj
کي‌روش: اين برد را به کفاشيان تقديم مي‌کنم
خراسان ورزشي - مورخ پنج‌شنبه 1392/03/16 شماره انتشار 18421

کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: «قطر يک تيم کامل بود و ما توانستيم با بازي خوب 3 امتياز را از اين تيم بگيريم. کسب اين‌3 امتياز براي ما خيلي مهم بود و پيروزي با گل‌هاي بيشتر اهميتي نداشت. از حالا به بازي بعدي‌مان فکر مي‌کنيم.» وي ادامه داد: «من گفته بودم که بايد متحد‌ و همدل باشيم. براي موفقيت و رسيدن به اهدافمان بايد متحد و همدل بود.» کي‌روش درباره قضاوت داور سنگاپوري گفت: «بازي سختي براي داور بود.» وي درباره اين بازي اظهار کرد: «مسلما بردي که مقابل قطر به دست آورديم بسيار سخت و حساس بود، شاگردان من تلاش فراواني کردند که در اين ديدار حساس به پيروزي برسند و در‌نهايت به يک پيروزي با ارزش دست يافتند. ما فقط با تلاش توانستيم به هدف خود برسيم و بايد بگويم بازيکنان ما براي اين ديدار يکدل بودند. ما تمام جزييات کارهاي اين تيم را زير نظر داشته و مطالعات زيادي‌ پيرامون اين تيم انجام داده بوديم.» وي افزود: «خوش‌بختانه در يک فرصت مناسب هم توانستيم ضربه خود را به تيم قطر بزنيم و آن برنامه‌اي که از قبل طرح‌ريزي کرده بوديم را در زمين مسابقه اجرا کنيم و من اين برد را به مردم ايران و بازيکنان غيرتمند تيم ملي تبريک مي‌گويم.» سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان اظهار کرد:‌ «در درجه اول ما يک مسابقه حساس را با پيروزي پشت‌سر گذاشتيم و من توقع دارم در بازي بعدي‌مان مقابل لبنان‌100‌ هزار هوادار به ورزشگاه آمده و روز سه‌شنبه ما را تنها نگذارند.» کي‌روش همچنين گفت:‌ «من اين برد با ارزش را به علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران تقديم مي‌کنم که در طول 2 سال گذشته زحمات بسياري را براي تيم ملي کشيد و اين برد حق او بود.»



تاريخ : شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, | 10:50 | نویسنده : sport-kj
رئيس هيئت فوتبال استان:
تيم ملي فوتبال نوجوانان به بيرجند سفر مي کند
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1392/03/11 شماره انتشار 18418

صبا- اردوي تيم هاي فوتبال نوجوانان کشور که خود را براي مسابقات جهاني آماده مي کند، طي روزهاي 21 تا 26 خرداد در بيرجند برگزار مي شود.

رئيس هيئت فوتبال استان گفت: پس از هماهنگي با «پرهيزکار»، سرپرست تيم ملي مقرر شد اين اردو با حضور 35 بازيکن نوجوان و به مربيگري «علي دوستي مهر» در بيرجند برگزار شود.

«برات زاده» با اشاره به فوايد برگزاري اين اردو براي فوتبال استان خاطرنشان کرد: حضور مربيان تيم ملي و بازيکنان از يک سو باعث ايجاد انگيزه و علاقه در فوتباليست هاي نونهال و نوجوان ما مي شود و از سوي ديگر مربيان تيم ملي با استعدادهاي اين منطقه هم آشنا مي شوند که اميدواريم در اردوهاي بعدي از آن ها استفاده شود.



تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 15:39 | نویسنده : sport-kj

بهمن شیراز ، پیام صنعت آمل (کاچیلا) ، نبرد شهرکرد مستقیما به لیگ دو صعود کردند. دو تیم دیگر در دو مسابقه پلی آف مشخص می شوند. نتایج بازی رفت پلی آف:


کارگر بنه گز 1         0   هیئت فوتبال بابل

نفتون تهران 2         2  شهرداری جویبار



تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 13:33 | نویسنده : sport-kj

برنامه مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور اعلام شد

تیم فوتسال نوجوانان امید دارالعلوم بیرجند، نماینده استان در مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور از تاریخ 92/4/6 رقابتهای خود را آغاز خواهد کرد . . .



ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 13:28 | نویسنده : sport-kj

طرح بزرگ استعدادیابی

در ادامه طرح بزرگ استعدادیابی فوتبال استان، نونهالان 10 تا 14 سال شهرستان سرایان، زیر نظر سید رضا مهدجو مدیر طرح بزرگ استعدادیابی استان ، ارزشیابی شدند . . .




ادامه خبر...
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 13:26 | نویسنده : sport-kj

پیام تسلیت

 

 

خانواده محترم بوستان

هیأت محترم فوتبال شهرستان درمیان

درگذشت مرحوم غلام محمد بوستان، داور ارزشمند فوتبال شهرستان درمیان را صمیمانه تسلیت نموده و از درگاه باریتعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و توفیق الهی مسئلت داریم.



شهرياري مديرعامل استقلال!
امير مي‌ماند، فتح‌ا...زاده مي‌رود؟
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1392/03/04 شماره انتشار 18412
نويسنده: گروه ورزش
 
 

فصل استقلال تمام شد؛ بعد از بازي با الشباب در ليگ قهرمانان آسيا. استقلال، حالا براي فصل جديد استارت خواهد زد. البته اين تيم به تعطيلات مي‌رود و پس از آن، دوباره کار را شروع مي‌کند، اما باشگاه تعطيل نخواهد شد. استقلالي‌ها بايد از همين حالا به فکر جذب بازيکنان فصل آينده باشند. علي فتح‌ا...زاده از مدتي پيش اين مذاکرات را شروع کرده بود، اما گويا حالا بايد سکان کار را به شخص ديگري بسپارد و برود. وزارت ورزش، طبق شنيده‌هاي بسيار موثق، حاضر به ادامه همکاري با مديرعامل فعلي استقلال نيست.

ادامه متن درادمه مطلب>>>>>>>>>>>>>>



ادامه خبر...
بررسي عملکرد نمايندگان استان در ليگ 3 فوتبال
يک سال در آفسايد!
خراسان جنوبي - مورخ شنبه 1392/03/04 شماره انتشار 18412
نويسنده: حسيني - باکمال
 

فوتبال خراسان جنوبي سال 91 با حضور 2 نماينده در ليگ 3 که هر دو موفق به حضور در دور نهايي ليگ 3 شده بودند شرايط ديگري را تجربه کرد.

2 تيم وحدت خاوران و توسعه و عمران با وجود عملکرد قابل قبول در ديدارهاي مقدماتي، در مرحله نهايي که با حضور 3 گروه 6 تيمي برگزار شد، با همه شايستگي ها نتوانستند جواز صعود به ليگ 2 را کسب کنند.

در اين گزارش سعي شده است تا عملکرد اين 2 تيم در طول فصل گذشته و مشکلاتي که مانع موفقيت نهايي اين 2 تيم شد، بررسي شود.

ادامه متن درادامه مطلب>>>>>>>>>>>>>



ادامه خبر...
تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:فرهاد مجيدي ,تیم استقلال تهران, | 15:41 | نویسنده : sport-kj
سرمربي تيم ملي هم از شماره 7 آبي​ها تعريف کرد
فرهاد مجيدي منتظر اتفاقات استقلال!
خراسان ورزشي - مورخ پنج‌شنبه 1392/03/02 شماره انتشار 18411

گروه ورزش/ درباره فرهاد مجيدي شايعات زيادي وجود دارد. برخي مي‌گويند اين بازيکن قصد دارد از دنياي بازيگري خداحافظي کند ولي بي‌شک اگر قرار بود اين اتفاق بيفتد، او در جشن قهرماني استقلال چنين کاري مي‌کرد. برخي از نزديکان استقلال منبع اين خبر هستند. مجيدي که نيم‌فصل موفقي را در استقلال سپري کرد و محبوبيت خود را نيز بسيار افزايش داد، بيش از چند مرتبه درباره خداحافظي‌اش از فوتبال گفته بود: «هنوز هيچ‌چيز معلوم نيست، شايد امروز باشد و شايد تا 40 سالگي. به خاطر اين هواداران شايد تا چند سال ديگر هم بازي کردم.» مجيدي از انتشار برخي خبرها درباره آينده خود نيز ناراحت است و مي‌گويد، برخي از اين اخبار هدفمند منتشر مي‌شوند. جالب اين‌جاست که خبرهاي خداحافظي مجيدي بيشتر از داخل تيم به بيرون منتشر مي‌شود و همين موضوع باعث شده تا فرهاد به انتشار آن‌ها شک داشته باشد. اين بازيکن ترجيح داده تا در اين روزهاي حساس سکوت کند و حرفي به زبان نياورد. مجيدي منتظر آينده استقلال است. در حال حاضر اين باشگاه در بلاتکليفي محض بسر مي‌برد. حرف از رفتن امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم است و گفته مي‌شود علي فتح‌ا...زاده نيز در مديريت استقلال باقي نخواهد ماند. مجيدي منتظر خواهد ماند تا تکليف استقلال روشن شود و سپس تصميم بگيرد. اما چيزي که به نظر مي‌رسد اين است که فرهاد مجيدي نيز علاقه زيادي به برخي تغييرات در استقلال دارد و بي‌ميل نيست شايعات به واقعيت تبديل شود. اين بازيکن هر چند در نيم‌فصلي که به استقلال بازگشت به هيچ‌يک از حرف‌ها واکنش نشان نداد و سعي کرد به سکوت رسانه‌اي خود ادامه دهد اما از برخي اظهارنظرها کاملا ناراحت است. او قصد دارد همچنان نيز به اين سکوت ادامه دهد تا ابتدا وضعيت استقلال روشن شود و بداند که چه اتفاقاتي در اين باشگاه خواهد افتاد. چيزي که پيداست مجيدي فعلا علاقه‌اي به خداحافظي ندارد و مي‌گويد، در شرايط ايده‌آل بسر مي‌برد. از اردوي تيم ملي نيز شنيده مي‌شود که کي‌روش به تمجيد از اين بازيکن پرداخته و گفته است: «مجيدي بهترين فوروارد ليگ برتر ايران است.» سرمربي تيم ملي توضيح داده: «اين بازيکن به خوبي فضاها را مي‌شناسد و مي‌داند بايد در کجاي محوطه جريمه قرار بگيرد. در ايران مهاجمي با اين فاکتور کم داريم.»



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 20:57 | نویسنده : sport-kj

1.بهمن شیراز         10بازی  21امتیاز

2.کارگربن گزبوشهر   10بازی     16امتیاز

3.توسعه عمران فردوس10بازی    13امتیاز

4.شهرداری ماهشهر10بازی       13امتیاز

5.وحدت خاوران بیرجند 10بازی  11امتیاز

6.توحیدبوشهر         10بازی     4امتیاز



 

 

باخت تیم فوتبال وحدت خاوران بیرجند  درخانه مقابل بهمن شیرازدرهفته پایانی دوردوم لیگ دسته3کشور:متاسفانه تیم فوتبال وحدت خاوران بیرجند درهفته دهم دوردوم مسابقات فوتبال لیگ دسته3کشورفصل1391-1392درخانه خودالبته تیم وحدت خاوران بازی دردست اوبودوبابدشانسی زیاد باموقعیتهای زیادی که داشت به هردری زد نتوانست دروازه حریف خودبهمن شیراز را بازکند وبازی رابانتیجه1بر0به حریف خود واگذارکرد وتیم بهمن شیرازبا کسب 3امتیاز بازی آخردربیرجند21امتیازی شد ومستقیما به لیگ دسته2کشورصعود کرد اما وحدت خاوران بااین باخت11امتیازی باقی ماندودر رده پنجم گروه 3قرارگرفت وفصل بعد ازدوراول لیگ3بایدبازی کند.



تاريخ : جمعه 27 ارديبهشت 1392برچسب:, | 4:16 | نویسنده : sport-kj

 

برنامه هفته پایانی: شنبه  28 اردیبهشت ماه1392

وحدت خاوران آبیز بیرجند   0-1  بهمن شیراز   استادیوم آزادی بیرجند.ساعت16:30

شهرداری ماهشهر     2-0    کارگر بنه گز   ورزشگاه شهدای ماهشهر

توحید بوشهر        0-0         توسعه و عمران فردوس  ورزشگاه قدس بوشهر



  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی