تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:2 | نویسنده : sport-kj

هیأت ورزشهای باستانی وزورخانه ای شهرستان قاین باهمکاری اداره ورزش وجوانان جشن میلادحضرت امیرالمومنین (ع) رادرگودباستانی شیرخدا شهرستان قاین برگزارنمود.به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان دراین جشن باستانی کاران به اجرای برنامه های باستانی پرداختندومرشدان زورخانه دروصف مولا امیرالمونین حضرت علی(ع) اشعاری راباضرب زورخانه خواندند.دراین جشن بزرگ امام جمعه شهرستان قاین وجمعی ازمسئولین حضور داشتندودرپایان بااهداء لوح ازپیشکسوتان این رشته تقدیرنمودند.



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:1 | نویسنده : sport-kj

 همایش بزرگ دوچرخه سواری پدر و پسر بمناسبت ولادت امام علی(ع) در روز سه شنبه رأس ساعت 17:30 عصر با حضور بیش از 500 شرکت کننده  برگزار شد. در این همایش که تجمع دو چرخه سواران در محل شهرداری انجام و با توصیه های مأمور راهنمایی رانندگی جهت نظم و امنیت و راهنمایی مسیر مسابقه آغاز شد. شرکت مسئولان شهرستان در این همایش چشمگیر بود. مسیر همایش از میدان قدس به سمت میدان بسیج و سپس بلوار شفاء و در انتها پارک پامچال اعلام شد و در مسیر به شرکت کنندگان برگه قرعه کشی تحویل داده شد. در پایان نیز با حضور مسئولان: حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه، کریمی شهردار، اسحاقی ریاست شورای شهرستان، عظیمی ریاست بنیاد شهید و کارکنان اداره ورزش و جوانان قرعه کشی انجام و جوایزی به برندگان اعطاء شد. این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری و آموزش و پرورش انجام شد.



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10:58 | نویسنده : sport-kj

دهگردشی از روستا های حاجی آباد،بشگز،بیژائم ،اسفزار،علی آباد،فنود، سیادره،چنشت،مختاران وزیدر بخش مود شهرستان سربیشه توسط یاوری سرپرست اداره ورزش وجوانان جهت بررسی خانه های ورزش ،لوازم ورزشی موجود  ومشکلات پیش روی جوانان روستاها بخش مود در روزهای 21و22 اردیبهشت سال93 انجام شد، در پایان مسئولین خانه های ورزش روستایی خاستار برگزاری مسابقات ودر اختیار قرار دادن لوازم ورزشی بیشتر برای روستا شدند.



تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10:57 | نویسنده : sport-kj



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10:47 | نویسنده : sport-kj

سرچشمه ی عشق با علی آمده است
گل کرده بهشت تا علی آمده است
شد کعبه حرمخانه میلاد علی(ع)
کز کعبه صدای یا علی آمده است

ولادت حضرت علی (ع) بر شما مبارک

 


 جلسه هماهنگی همایش دوچرخه سواری (پدر و پسر) گرامیداشت ولادت امام علی (ع) در محل اداره ورزش و جوانان ساعت 10 صبح مورخه 22/2/1393 با حضور رمضانی حراست شهرداری، فنایی کارشناس بنیاد قدیر  ، شفاهی کارشناس تربیت بدنی آموزشگاهها و رمضانی کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه نحوه برگزاری و مسیر حرکت شرکت کنندگان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت. این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان ، شهرداری، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی، هیأت دوچرخه سواری شهرستان و بنیاد قدیر برگزار خواهد شد. ضمن اینکه همایش در روز ولادت مولا و حرکت از میدان قدس رأس ساعت17:30 عصربه سمت میدان بسیج و انتها پارک پامچال خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, | 10:44 | نویسنده : sport-kj

جناب آقای مهندس نوروزی  

                   سلام علیکم

     با حمد و سپاس بر مربی بزرگ عالم هستی و سلام و تحیات بر معلمین مکتب توحید و آرزوی توفیق روز افزون برای شما در پیشبرد اهداف الهی و مقدس جمهوری اسلامی بموجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست هیات فوتبال شهر زهان شهرستان زیرکوه منصوب می شوید امید است با بهره گیری از تمامی تجارب و توانمندیهای خود و به فعلیت در آوردن توانمندیهای هیأت و با به کارگیری روشهای نوین مدیریت در جهت افزایش بهره وری هیأت و ارائه خدمات افزونتر تحت توجّهات و عنایات ویژه حضرت بقیه ا ... الاعظم (عج) در جهت رشد و پیشرفت روزافزون ورزش فوتبال در سطح شهرستان و استان موفق و موٌید باشید.

 



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:34 | نویسنده : sport-kj

 
به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم همایش پیاده روی خانوادگی در شهر قهستان برگزار شد. این همایش توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان درمیان و با همکاری بخشداری قهستان و هیات همگانی شهرستان درمیان روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح آغاز شد پس از حضور در مزار شهدای گمنام قهستان و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.


در دیدار سرپرست اداره اداره ورزش و جوانان شهرستان درمیان و بخشدار قهستان بر همگانی کردن ورزش تاکید شد. در این دیدار که پس از همایش پیاده روی گرامیداشت هفته معلم در بخشداری قهستان انجام شد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت ها و برنامه های ورزشی و مباحث مرتبط با جوانان گفت: بخش قهستان یکی از قطب های ورزش شهرستان بوده و دارای یکی از مجهزترین سالن های ورزشی می باشد لذا استفاده بهینه از این قضا و نگهداری درست از امکانات موجود همراه با پذیرش بیمه ورزشی میتواند در فرهنگ سازی ورزش موثر واقع شود. بازیار همچنین توجه به ورزش همگانی و همگانی کردن رشته های مختلف ورزشی مورد تاکید قرار داد و افزود، باید همگان تلاش کنیم که ورزش در دل خانواده ها رخنه کند چرا که یکی از راز های حفظ سلامت و تندرستی روح و جسم تحرک و پرداختن به مقوله ورزش است و دیگر نهاد ها و دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی نیز از انجام فعالیت های ورزشی در جهت نیل به نشاط اجتماعی حمایت کنند.

بیجاری بخشدار قهستان ضمن حمایت از برنامه های ورزشی تاکید کرد باید بر هر اختلاف نظر و علایق و سلایق مدیریت کرد و تلاش کنیم که ورزش را در بعد همگانی نهادینه کنیم البته در بعد قهرمانی هم باید گام هایی برداشته شود همراه با رغایت اخلاقیات که بسیار هم حائز اهمیت است.



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:25 | نویسنده : sport-kj

به مناسبت گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و نیز ساگشت ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) 2 همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش های همگانی و کمیته ورزشی ستاد گرامیداشت سوم خرداد و ارتحال امام راحل(ره) به ترتیب در بخش های گزیک و قهستان برگزار خواهد شد و در بخش طبس مسینا نیز دیگر فعالیت های ورزشی انجام می شود. شایان ذکر است که این همایش ها در تاریخ های دوم و شانردهم خرداد ماه برگزار می شوند.

 

 



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:20 | نویسنده : sport-kj

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت  هفته هلال احمر  دیروز شنبه 20/2/93 از ساعت 17 با همکاری هیئت ورزش های همگانی و جمعیت هلال احمر بشرویه برگزار ش



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:16 | نویسنده : sport-kj

به  گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان، کلاس مربیگری عملی در جه 3 والیبال  ویژه بانوان در شهرستان بشرویه برگزار می شود.



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:10 | نویسنده : sport-kj

در روز اول دور مقدماتی مسابقات، چهار دیدار درمحل سالن ورزشی شهید الاهی برگزار شد.

 

مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاههای شهرستان طبس با حضور ده تیم باشگاههای از روز جمعه 19 اردیبهشت ماه در محل مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.در دو دیدار برگزار شده از گروه الف تیم دهیاری دشتغران 3 - 1 بر تیم شاهین پیروز شد و خانه کارگر قهرمان سال گذشته مسابقات با نتیجه 6 - 0 از سد دهیاری محمدآباد گذشت.از گروه ب مسابقات نیز سوپرگوشت منتظریه 7 به 5  بر تیم پلیکان فائق آمد و شهرداری طبس نیز تیم خوب اصفهک را 3 - 0 شکست داد.

 مسابقات روز سه شنبه با برگزاری 4 دیدار دیگر در محل سالن ورزشی شهید الاهی ادامه خواهد یافت.



تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:14 | نویسنده : sport-kj

دیدار جمعی از پیشکسوتان با یکی از روحانیون ورزشکار و پیشکسوت ورزش شهرستان طبس

 

به زعم همه کسانیکه بر این اعتقادند، ورزش و فعالیتهای ورزشی، سایر جنبه های توسعه فردی را تحت الشاع قرار خواهد داد و پرداختن به فعالیاتهای ورزشی چه در بعد حرفه ای و همگانی باعث رکود در سایر مسائل خواهد شد، با دیدار و هم سخن شدن با حجه السلام محمدیان - مسئول دفتر امام جمعه شهرستان- و یکی از پیشکسوتان ورزش به تاثیرات مثبت ورزش و تاثیر بسزایی که در توسعه فردی و اجتماعی خواهد گذاشت، پی خواهید برد.حاج آقا محمدیان یکی از معدود روحانیونی است که ضمن حضور مستمر در تمرینات ورزشی مثل والیبال از ارکان اصلی مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات مختلف ورزشی شهرستانند که در هر زمان و مکانی برحسب علاقه وافری که به جوانان و ورزش دارند حضور مستمر ایشان در فضاهای ورزشی را شاهدیم.



ادامه خبر...
تاريخ : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, | 11:4 | نویسنده : sport-kj

، رئیس هیات کاراته اسلامیه 2 نفر از کاراته کاهای فعال و باتجربه باغشهر اسلامیه به دوره عملی مربیگری کاراته اعزام شدند.



ادامه خبر...

  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی