مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان خضری دشت بیاض و مسئول انجمن کشتی آموزشگاه های استان گفت: 110 کشتی گیر در 20 وزن از شهرستان های قاینات، فردوس، نهبندان،اسدیه و خضری دشت بیاض در این مسابقات شرکت کردند.

 

وی ادامه داد:تیم خضری دشت بیاض با ۶۸ امتیاز قهرمان شد و نهبندان، قاین، اسلامیه و فردوس هم به ترتیب مقام های دوم تا پنجم را به دست آوردند.

 

«عقیقی» افزود: به دلیل محدودیت های مالی چند سالی بود که مسابقه های ورزشی آموزشگاه ها در هیچ رشته ای برگزار نمی شد ولی امسال با پیگیری های مسئولان این مسابقه ها در خضری دشت بیاض برگزار شد.



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:12 | نویسنده : sport-kj

حضور نماینده محترم اداره کل ورزش و جوانان استان در مراسم بزرگداشت روز معلم شهرستان نهبندان

 

عزیزی نماینده محترم اداره کل ورزش و جوانان استان  در مراسم بزرگداشت روز معلم  شهرستان نهبندان حضور یافت .این مراسم  با حضور کرباسچی معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش پرورش ، فرماندار ،امام جمعه و جمعی از مسولین و معلمان شهرستان شنبه مورخ1393/02/13 در مدرسه پروین اعتصامی شهرستان نهبندان برگزار شد.

قرائت مقاله،سرود دسته جمعی دانش آموزان،سخنرانی و بریدن کیک هفته معلم از جمله برنامه های این مراسم بود



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:9 | نویسنده : sport-kj

برگزاری جلسه هم اندیشی معلمان تربیت بدنی با حضور عزیزی نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان.برای دیدن کامل خبربه ادامه خبربروید



ادامه خبر...

 حسین جهانفر مسئول تربیت بدنی آموزشگاههای این شهرستان، کشتی گیران فردوس و اسلامیه در قالب 2 تیم و متشکل از 16 نفر در رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مسابقات کشتی قهرمانی آموزشگاههای استان که در شهر خضری دشت بیاض برگزار میشود به سرپرستی و مربیگری محتشم مختارزاده و حمید جعفرزاده  اعزام شدند. جهانفر اظهار داشت: روز پنجشنبه 11/2/93 مسابقات شروع و برترین ها تا پایان همان روز مشخص می گردند. به گفته وی افراد منتخب و برترینهای مسابقات به مسابقات دانش آموزان کشور اعزام خواهند شد.جهانفر از همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت کشتی شهرستان فردوس تقدیر و تشکر نمود.



تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, | 16:1 | نویسنده : sport-kj

برگزاری پیاده روی عمومی به مناسبت روز ملی خلیج تا ابد فارس و هفته معلم

 

به مناسبت روز ملی خلیج فارس و هفته معلم پیاده روی عمومی و خانوادگی روز جمعه مورخه 12/02/93 با حضور فرماندار ، معلمان ، مسولین و  بیش از هزار نفر از شهروندان نهبندانی از مقابل مزار شهدای گمنام تا پارک جنگلی ولیعصر (عج) برگزار گردید ودر پایان به چهل نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء گردید .



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:32 | نویسنده : sport-kj

جهانی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان با اتفاق همکارانشان  به مناسبت روز معلم به دیدار آقای پرنده که به تازگی مدیریت اموزش و پرورش شهرستان شده اند ورییس هیات والیبال شهرستان میباشند  رفتند.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:30 | نویسنده : sport-kj

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف؛ دیروز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه، جلسه برنامه ریزی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی آدینه (9) به مناسبت هفته معلم،هفته کار و کارگر و ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) با حضور مسوولین ادارات آموزش و پرورش، هلال احمر، تعاون،کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شهردار شهرستان خوسف در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد. در این جلسه میزان مشارکت ادارات، مسیر و تاریخ برگزاری همایش مصوب شد .



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:27 | نویسنده : sport-kj

کارگاه آموزشی زن،شادابی،نشاط و امید به آینده برگزار شد.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:25 | نویسنده : sport-kj

 همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی آدینه 8 شهرستان به مناسبت هفته کارو کارگر،شهر و شهروند،مقام معلم و بهداشت و سلامت روز جمعه 12/2/93 ساعت 5:30 صبح برگزار و به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

مسیرحرکت از سرپرچ(مزار شهید ورزشکار یوسفی) به سمت بوستان ابن حسام .



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:23 | نویسنده : sport-kj

حسن رضا عمیدیان که ظهر دیروز سه شنبه 9 اردی بهشت ماه در نخستین جلسه شورای بسیج ورزشکاران و امر به معروف و نهی از منکر در جمع اعضای مرکزی شورا در تالار اجتماعات بسیج سپاه بیرجند سخن می گفت،با بیان این مطلب،افزود:باید سند توسعه ای بسیج ورزشکاران در استان تدوین شود،چرا که بهره گیری از ظرفیت بسیج به عنوان یک نهاد برخواسته از بطن مردم ، مستلزم برنامه محوری،ارایه خروجی کار و عملیاتی سازی برنامه های برخواسته از راهبردهای مدبرانه است.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:22 | نویسنده : sport-kj



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:8 | نویسنده : sport-kj

جلسه قرعه کشی و هماهنگی تیمهای شرکت کننده در مسابقات لیگ فوتسال طبس برگزار شد

 

روز پنجشنبه هفته گذشته و با ثبت نام از تیمهای متقاضی حضور در اولین دوره لیگ فوتسال، ده تیم از باشگاههای شهرستان در دو گروه قرعه کشی و مسابقات فوتسال تحت عنوان لیگ فوتسال شهرستان طبس از اوخر هفته جاری در محل سالن ورزشی شهید الهی مجموعه آزادی آغاز خواهد شد.

به گزارش علیانی، دبیر هیات فوتبال، مسابقات لیگ فوتسال شهرستان در دور مقدماتی تا قبل از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و 6 تیم برتر مرحله گروهی، مسابقات خود را در مرحله دوم و بعد از عید سعید فطر ادامه خواهند داد.

 



تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:5 | نویسنده : sport-kj

دیدار با یکی دیگز از یادگاران عرصه ورزش باستانی شهرستان طبس، ( جلیل کریمیان )

 

 نکته مشترک از تجربه دیدار امروزمان با جلیل کریمیان، پیشکسوت ورزش باستانی و سایر پیشکسوتان و خاک خورده های ورزش شهرستان، دست آوردی بود بس گرانبها که ما را به نتایجی رهنمون کرد فراتر از آنچه که در ذهن داشتیم و آن هم این بود که توفیق و احترام ورزشکار و پیشکسوت امروزمان، نشات گرفته از مرام و منش خود آنان بوده و اگر پایدارند کسانیکه به واسطه ورزش نامی برای خو برگزیده اند، دست آورد حضوری بی ریا و قناعت و بردباریست، چیزی که جوان امروزیمان فارغ از همه ناملایمات زندگی از آن بدور است.فداکاری و گذشت، صداقت و تلاش و جوانمردی و احترام به بزرگان سرلوحه و مرام کسانی بود که برای بزرگی و کرامت ورزش، احساس درونی خویش را سرکوب و زیر چراغ سیمیها و محرومیتها، روزگاری پایه های ورزش را استوار نگه داشتند و دم نزدند و امروز ما به پاس حرمت و سپیدی مویشان نه! بلکه به حرمت و احترام همه آنچکه با گذشت به ما ارزانی داشتند به دیدارشان رفته بودیم تا محبت را در طبق اخلاص نهاده، صدها سال طول عمر با عزت و پایداری را برایش آرزو کنیم.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:4 | نویسنده : sport-kj

همایش ورزشهای بومی و محلی، مسابقات طناب کشی و کویرنوردی، مناسبت 5 اردیبهشت- سالروز شکست امریکا - برگزار شد.

 

امور ورزش بانوان شهرستان طبس به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست آمریکا در طبس، برنامه های فرهنگی ورزشی از جمله همایش ورزشهای بومی و محلی، مسابقات طناب کشی و کویرنوردی برگزار کرد.



ادامه خبر...
تاريخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:, | 17:0 | نویسنده : sport-kj

مسابقات هندبال ساحلی (5 اردیبهشت ) با حضور 5 تیم در محل زمین هندبال ساحلی شرکت زغال سنگ برگزار شد.

 

بنابر تقویم سالیانه هیات هندبال شهرستان طبس، یکدوره مسابقات هندبال ساحلی به مناسبت 5 اردیبهشت ماه با حضور 4 تیم از استان یزد و تیم شرکت زغال سنگ به میزبانی هیات هندبال پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برگزار شد.تیم شرکت زغال سنگ طبس توانست در تقابل حریفان سنتی خود، تیمهای فولاد آلیاژی یزد، سنگ آهن بافق، صنعت برق بی شمار یزد و شهرداری خضرآباد صدوق را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مسابقات هندبال ساحلی چند جانبه با پشتیبانی شرکت زغال سنگ و تلاش هیات هندبال جهت آمادگی تیم اعزامی به مسابقات هندبال ساحلی قهرمان کشور برگزار شد.



  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی